Termeni și condiții generale

Scopul acestor termeni și condiții este de a defini și specifica drepturile și obligațiile vânzătorului (furnizor), pe de o parte, și ale cumpărătorului (client, consumator), pe de altă parte. Toate relațiile contractuale dintre vânzător și cumpărător se încheie în conformitate cu legislația Republicii Slovace. În cazul în care consumatorul este parte contractantă, raporturile juridice care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții sunt guvernate de Legea nr. 40/1964, Codul civil, cu modificările ulterioare, Legea nr. 250/2007, Legea privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, Legea nr. 108/2000, Legea privind protecția consumatorilor în vânzările la domiciliu și în vânzările prin corespondență, cu modificările ulterioare. În cazul în care partea contractantă este un întreprinzător, raporturile juridice care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții sunt reglementate de Legea nr. 513/1991 Coll., Codul comercial, cu modificările ulterioare.

 

  • Definiție
    • În acești termeni și condiții.
      • "E-shop" înseamnă un program de calculator - o aplicație de internet disponibilă pe internet prin intermediul adresei de internet www.bajabee.ro, a cărei principală funcționalitate este afișarea, selectarea și comandarea de bunuri de către utilizator;
      • "Contract de consum" înseamnă un contract de achiziție în care părțile contractante sunt, pe de o parte, furnizorul și, pe de altă parte, consumatorul;
      • "Vânzător" (Furnizor) o persoană care, la încheierea și executarea unui Contract de consum, acționează în cadrul activității sale comerciale sau al altor activități. Este un comerciant care oferă sau vinde produse sau servicii consumatorului și un comerciant care furnizează un produs direct sau prin intermediul altor comercianți cumpărătorului;
      • "consumator" (cumpărător) înseamnă o persoană care achiziționează produse sau utilizează servicii pentru uz personal sau pentru membrii gospodăriei sale și care nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau profesionale atunci când încheie și execută un contract de consum;
      • Un cumpărător care nu este un consumator este o persoană care, la încheierea și executarea unui contract de vânzare, acționează în cadrul activității sale comerciale sau de altă natură;
      • Încheierea contractului de vânzare - comanda cumpărătorului constituie o propunere de încheiere a contractului de vânzare. Contractul de vânzare-cumpărare propriu-zis este încheiat în momentul în care se livrează consimțământul obligatoriu al vânzătorului cu privire la proiectul de contract de vânzare-cumpărare al cumpărătorului, adică confirmarea obligatorie a comenzii de cumpărare de către vânzător. Din acel moment, între Vânzător și Cumpărător apar drepturi și obligații reciproce, care sunt definite în Contractul de cumpărare și în prezenții Termeni și condiții. Termenii și condițiile sunt parte integrantă a contractului de vânzare;
      • "Coșul de cumpărături" înseamnă partea din magazinul electronic care este generată automat prin activarea funcțiilor relevante de către Utilizator ca parte a acțiunilor sale în mediul de utilizare a magazinului electronic, în special prin adăugarea sau eliminarea de Bunuri și/sau Servicii și/sau modificarea cantității de Bunuri și/sau Servicii selectate;
      • "Codul civil" înseamnă Legea nr. 40/1964, Codul civil, cu modificările ulterioare;
      • "Operator" înseamnă BajaBee s. r. o., număr de înregistrare al societății: 53586689, cu sediul social la Námestie SNP 17, 811 06 Bratislava;
      • "Date de acces" înseamnă numele de acces unic și parola atribuită acestuia introduse de către Utilizator în baza de date a magazinului electronic în timpul înregistrării;
      • "Înregistrare" înseamnă înregistrarea electronică a Utilizatorului în baza de date a E-shop-ului prin completarea cel puțin a datelor de înregistrare obligatorii în interfața de utilizator a E-shop-ului și a Datelor de acces și stocarea ulterioară a acestora în baza de date a E-shop-ului;
      • "Utilizator" înseamnă orice persoană fizică sau juridică care utilizează E-shop-ul;
      • "Cont de utilizator" înseamnă partea din E-shop care este configurată pentru fiecare utilizator individual prin înregistrare (adică este unică pentru fiecare utilizator) și care este disponibilă după introducerea datelor de acces;
      • "Bunuri" înseamnă articolul oferit de Operator spre vânzare Utilizatorului prin intermediul E-shop-ului și, dacă este oferit în plus față de Bunuri, licența de utilizare a acelui articol;
    • Procesul de încheiere a contractului
      • Operatorul, prin intermediul E-shop-ului, oferă Utilizatorilor posibilitatea de a încheia un Contract de cumpărare. Oferta Operatorului de a încheia Contractul de achiziție constă în afișarea unui buton marcat "Comandă cu obligație de plată" în interfața de utilizator a E-shop-ului.
      • Acceptarea necondiționată de către utilizator a ofertei operatorului de a încheia Contractul de achiziție în conformitate cu punctul 1 din prezenții Termeni și condiții se consideră a fi un clic al utilizatorului pe butonul marcat "Comandă cu obligație de plată".
      • Acceptarea necondiționată a ofertei în conformitate cu alineatul (2) din prezentele condiții constituie încheierea contractului de achiziție.
      • Contractul se încheie în momentul în care informația electronică despre clicul utilizatorului pe butonul "Comandă cu obligația de plată" ajunge pe serverul pe care este instalat E-shop-ul prin intermediul internetului.
      • Utilizatorul se angajează să completeze câmpurile de text relevante din mediul de utilizare al E-shop-ului cu date reale și complete, în special să completeze adresa de e-mail, datele de identificare și, dacă este cazul, adresa de livrare. Utilizatorul recunoaște că operatorul consideră în mod rezonabil că datele introduse de acesta sunt corecte și complete și nu este obligat și nici nu are dreptul de a verifica datele introduse.
      • Operatorul va trimite utilizatorului un mesaj de e-mail privind încheierea contractului de achiziție la adresa de e-mail introdusă de utilizator în câmpul relevant din mediul de utilizator al magazinului online.
    • Contractul de cumpărare
      • La încheierea Contractului de achiziție, intră în vigoare următoarele prevederi:
        • Utilizatorul achiziționează de la Operator Bunurile selectate de către Utilizator în mediul de utilizator al E-shop-ului prin introducerea acestora în Coșul de cumpărături, în cantitatea selectată și/sau stabilită de către Utilizator pentru Bunuri în mediul de utilizator al E-shop-ului, iar Utilizatorul se obligă să plătească Operatorului pentru Bunuri prețul indicat pentru aceste Bunuri în mediul de utilizator al E-shop-ului.
        • Operatorul are dreptul de a se retrage din Contractul de achiziție, pentru orice motiv sau fără motiv, până când Bunurile au fost expediate către Utilizator. Retragerea din Contractul de achiziție va fi, de asemenea, considerată ca fiind o acțiune legală a Operatorului constând în notificarea Utilizatorului că Bunurile comandate de acesta nu pot fi livrate.
        • Operatorul are dreptul de a solicita în orice moment o confirmare suplimentară a comenzii din partea Utilizatorului și are dreptul de a amâna expedierea Bunurilor către Utilizator până când primește confirmarea comenzii din partea Utilizatorului.
        • Metoda de ambalare a bunurilor este stabilită exclusiv de către operator.
        • Utilizatorul este obligat să plătească Operatorului costurile asociate cu ambalarea și livrarea Bunurilor către Utilizator în suma indicată pentru comandă în mediul de utilizator al E-shop-ului.
        • Utilizatorul are dreptul de a alege din opțiunile afișate utilizatorului în mediul de utilizator al E-shop-ului metoda de plată a prețului de achiziție a Bunurilor și, dacă este cazul, a altor plăți monetare către Operator.
        • În cazul în care oricare dintre metodele de plată conține informații privind costurile de transfer al unei astfel de plăți, utilizatorul este obligat să suporte costurile de transfer al unei astfel de plăți, care sunt indicate pentru plata respectivă în mediul de utilizare al E-shop-ului.
        • În cazul plății fără numerar prin transfer bancar, utilizatorul este obligat să indice simbolul variabil specificat de operator.
        • În cazul plății fără numerar, obligația Utilizatorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma respectivă este creditată în contul bancar desemnat de Operator.
        • Operatorul are dreptul de a acorda utilizatorului o reducere a prețului bunurilor. Reducerile la prețul Bunurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel pentru o anumită reducere.
        • Prețul de achiziție a Bunurilor nu include plățile, comisioanele sau alte remunerații pe care Utilizatorul trebuie să le suporte pentru serviciile prestate de terți în legătură cu plata prețului de achiziție a Bunurilor; aceste costuri sunt exclusiv în sarcina Utilizatorului.
        • Operatorul își rezervă dreptul de proprietate asupra Bunurilor care fac obiectul Contractului de achiziție până când Utilizatorul a plătit integral prețul de achiziție al Bunurilor.
        • Operatorul se angajează să livreze Bunurile către Utilizator într-un termen rezonabil după încheierea Contractului de cumpărare. Toate termenele de livrare a Bunurilor specificate în interfața de utilizator a magazinului electronic sunt doar orientative.
        • Operatorul va trimite întotdeauna Utilizatorului un document fiscal - factura în format electronic la adresa de e-mail a Utilizatorului introdusă în interfața de utilizator a E-shop-ului în timpul comenzii.
        • În cazul în care Operatorul, împreună cu Bunurile, oferă Utilizatorului un cadou, contractul de cadou dintre Utilizator și Operator se încheie cu condiția ca, în cazul în care Contractul de achiziție este retras, contractul de cadou este anulat de la început împreună cu Contractul de achiziție, iar Utilizatorul este obligat să returneze cadoul Operatorului împreună cu Bunurile achiziționate.
        • Operatorul va oferi Utilizatorului o garanție pentru Bunurile achiziționate, în cazul în care perioada de garanție este indicată pentru Bunurile în cauză în mediul de utilizare al magazinului electronic și pe durata perioadei de garanție indicate, garanția astfel indicată fiind valabilă numai pentru Consumatori.
        • Utilizatorul are dreptul de a-și exercita drepturile care decurg din executarea defectuoasă în fața operatorului la adresa sediului social și/sau la sediul operatorului. Momentul în care Operatorul primește de la Utilizator bunurile revendicate este considerat ca fiind momentul în care se face reclamația.
        • În cazul în care, în cadrul mediului de utilizare a magazinului electronic, Bunurile în cauză sunt indicate ca fiind folosite, Utilizatorul achiziționează Bunurile în stare uzată, inclusiv defectele indicate ale acestor Bunuri.
        • Riscul de pierdere, deteriorare și/sau distrugere a Bunurilor care fac obiectul Contractului de achiziție se transferă către Utilizator, care este un Consumator, în momentul acceptării Bunurilor de către Utilizator.
        • Riscul de pierdere, deteriorare și/sau distrugere a Bunurilor care fac obiectul Contractului se transferă Utilizatorului care nu este Consumator în momentul acceptării Bunurilor de către Utilizator.
        • Formularul de retragere poate fi descărcat de aici.
      • Cont de utilizator
        • Utilizatorul are dreptul de a crea un Cont de utilizator prin înregistrare.
        • Utilizatorul este obligat să introducă datele de acces înainte de a intra în contul de utilizator.
        • Datele de identificare a utilizatorului introduse în timpul înregistrării vor fi considerate a fi datele introduse pentru fiecare comandă de bunuri efectuată de Utilizator după ce se conectează la Contul de utilizator.
        • Utilizatorii nu trebuie să furnizeze terților datele de acces sau orice alt acces la contul de utilizator. Utilizatorul trebuie să ia toate măsurile de precauție rezonabile pentru a le păstra confidențiale. Utilizatorul este pe deplin răspunzător pentru orice utilizare neautorizată a acestor date de acces sau a contului de utilizator și pentru orice prejudiciu cauzat astfel operatorului sau terților. În cazul pierderii, furtului sau al altei încălcări a dreptului de a utiliza aceste parole, utilizatorul este obligat să notifice operatorul fără întârziere. Operatorul va furniza utilizatorului noi date de acces într-o perioadă de timp rezonabilă.
        • Operatorul are dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și condiții; modificarea va fi notificată Utilizatorului prin intermediul E-shop-ului și/sau prin e-mail la adresa de e-mail a Utilizatorului introdusă în baza de date a E-shop-ului. Utilizatorul are dreptul de a respinge modificările aduse Termenilor și condițiilor în termen de 2 zile de la prima autentificare în contul utilizatorului după notificarea modificării Termenilor și condițiilor (în cazul livrării prin intermediul E-shop-ului) sau de la primirea mesajului de e-mail în cauză în căsuța de e-mail a utilizatorului (în cazul livrării prin intermediul mesajului de e-mail) și de a rezilia obligația din acest motiv în termen de 2 zile de preaviz, perioadă de preaviz pe care părțile convin că este suficientă pentru a obține o prestație similară de la un alt furnizor.
      • Informații pentru consumator
        • Consumatorul are dreptul de a rezilia Contractul de achiziție în termen de treizeci (30) de zile de la primirea bunurilor. În cazul în care obiectul Contractului de achiziție este reprezentat de mai multe tipuri de bunuri sau de livrarea mai multor piese, acest termen curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Retragerea din Contractul de achiziție trebuie să fie trimisă Operatorului (în calitate de Vânzător) în termenul specificat în acest paragraf.
        • În cazul în care consumatorul se retrage din Contractul de achiziție, acesta este obligat să notifice în scris numărul contului său bancar pentru rambursarea prețului de achiziție al bunurilor, care poate fi redus dacă sunt îndeplinite motivele legale pentru aceasta.
        • În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de achiziție în ceea ce privește bunurile care sunt returnate operatorului deteriorate și/sau uzate, în special dacă marcajele originale ale bunurilor (de exemplu, etichete, autocolante etc.) au fost îndepărtate, consumatorul este obligat să ramburseze operatorului costul de readucere a bunurilor la starea lor inițială.
        • În cazul retragerii consumatorului din contractul de achiziție, operatorul este obligat să ramburseze prețul de achiziție consumatorului fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 14 zile de la data la care operatorul a fost informat cu privire la decizia consumatorului de a se retrage din contractul de achiziție.
        • În cazul în care consumatorul a primit bunuri constând în bunuri mobile în temeiul contractului de achiziție, acesta este obligat să le returneze operatorului fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de 30 de zile de la data la care a fost efectuată retragerea din contractul de achiziție, sau să le predea la adresa sediului sau a sediului social al operatorului. Termenul se consideră a fi respectat chiar dacă bunurile mobile sunt trimise Operatorului cel târziu în ultima zi a perioadei menționate mai sus.
        • Consumatorul este răspunzător față de Operator pentru orice diminuare a valorii bunurilor ca urmare a manipulării bunurilor în alt mod decât cel necesar pentru a se familiariza cu natura și caracteristicile bunurilor în cauză, inclusiv cu funcționalitatea acestora.
        • Formularul de retragere din Contractul de achiziție este atașat ca Anexa 1 la prezentele Condiții generale.
        • Operatorul utilizează posibilitatea de soluționare extrajudiciară a reclamațiilor consumatorilor. În cazul unei reclamații, Consumatorii pot contacta gratuit angajatul relevant al Operatorului prin intermediul adresei de e-mail [email protected].
  • Condiții de transport și de livrare

Comenzile sunt expediate prin:

          • Poșta slovacă ca scrisoare recomandată la clasa I, iar în cazul unor dimensiuni mai mari ca și colet.
          • Packeta (Livrare de pachete) (punct de distribuire Z-point).
          • Courier to address (livrare la adresa de livrare).
          • Colectare personală în Bratislava, Staré mesto, Hudobniny Spinaker, Námestie SNP 17, 811 06 (nu avem un magazin de tip brick-and-mortar, acesta servește doar ca punct de colectare). Livrările pentru colectare personală pot fi ridicate de luni până vineri între orele 8:30-18:30, sâmbătă între orele 9:00-14:00.
          • Costurile de livrare vor fi adăugate la prețul de achiziție al bunurilor, a căror valoare va fi specificată la plasarea comenzii (sau în oferta individuală). Cumpărătorul este de acord să plătească costurile de livrare împreună cu prețul de achiziție.
          • Comenzile sunt procesate de către vânzător în mod continuu, cu un termen maxim de livrare de 7 zile lucrătoare de la data creditării prețului de achiziție pentru bunurile comandate și a costurilor de livrare în contul bancar al vânzătorului. Termenul de livrare se consideră a fi respectat dacă bunurile sunt depuse la punctul de livrare relevant în termenul menționat mai sus.
          • Dacă este necesar, bunurile comandate pot fi livrate mai devreme decât se specifică la articolul 4.1.3 din prezentele CGV, cu acordul prealabil al vânzătorului. În cazul în care este interesat de o livrare mai devreme, cumpărătorul are posibilitatea de a contacta vânzătorul prin telefon sau e-mail.
          • În cazul în care Cumpărătorul nu reușește să ridice bunurile de la transportator în perioada de colectare specificată, Vânzătorul are dreptul de a percepe o taxă de depozitare. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contractul de vânzare. Cumpărătorul este răspunzător față de Vânzător pentru daunele cauzate de încălcarea obligației sale de a accepta bunurile comandate (constând în principal, dar nu exclusiv, în costuri de transport, profituri pierdute). În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție înainte de livrarea bunurilor, vânzătorul are dreptul de a compensa cererea sa de daune-interese cu prețul plătit pentru bunuri.
  • Procedura de reclamații
          • Operatorul este răspunzător față de consumator că bunurile sunt lipsite de defecte la recepție. Acest lucru nu se aplică în cazul în care obiectul contractului de achiziție este reprezentat de bunuri cu defecte pe care Operatorul, dacă le cunoaște sau, ținând cont de toate circumstanțele, ar fi trebuit să le cunoască, este obligat să le notifice consumatorului.
          • În cazul în care bunurile conțin defecte, consumatorul are dreptul de a solicita livrarea de bunuri noi fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este nerezonabil având în vedere natura defectului, sau dacă obiectul contractului de achiziție a fost reprezentat de bunuri cu defecte pe care Operatorul, dacă le cunoștea sau, ținând cont de toate circumstanțele, ar fi trebuit să le cunoască, este obligat să le notifice consumatorului. În cazul în care defectul se referă doar la o parte a bunurilor, consumatorul poate solicita doar înlocuirea acelei părți a bunurilor; dacă acest lucru nu este posibil, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție.
          • De asemenea, consumatorul are dreptul la livrarea de bunuri noi sau la înlocuirea unei părți a bunurilor în cazul unui defect remediabil, cu excepția cazului în care bunurile nu pot fi utilizate în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. În acest caz, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție.
          • În cazul în care consumatorul nu se retrage din contractul de achiziție sau nu își exercită dreptul la livrarea unui nou bun fără defecte, la înlocuirea pieselor sale sau la repararea bunurilor, consumatorul poate solicita o reducere rezonabilă a prețului bunurilor. De asemenea, consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă a prețului bunurilor în cazul în care operatorul nu poate livra bunuri noi fără defecte, nu poate înlocui o parte a bunurilor sau nu poate repara bunurile, precum și în cazul în care operatorul nu reușește să remedieze defectul într-o perioadă de timp rezonabilă sau în cazul în care remedierea defectului i-ar cauza consumatorului dificultăți semnificative.
          • Consumatorul nu are dreptul la dreptul la executarea defectuoasă dacă știa că bunurile sunt defecte înainte de a lua în primire bunurile sau dacă consumatorul a cauzat defectul.
          • Răspunderea operatorului pentru defectele bunurilor nu se extinde la uzura bunurilor cauzată de utilizarea normală a acestora, în cazul bunurilor vândute la un preț de achiziție mai mic, la defectul pentru care s-a convenit prețul de achiziție mai mic, în cazul bunurilor folosite, la defectul care corespunde gradului de utilizare sau de uzură pe care bunurile îl aveau la preluarea lor de către consumator sau dacă acest lucru este evident din natura bunurilor.
          • În cazul în care bunurile sunt în garanție, consumatorul are dreptul de a solicita răspunderea pentru executarea defectuoasă în perioada de garanție.
          • La cererea consumatorului, operatorul îi furnizează acestuia un certificat de garanție. În cazul în care natura bunurilor permite acest lucru, este suficient să se elibereze consumatorului, în locul certificatului de garanție, o dovadă de cumpărare a bunurilor care conține informațiile care trebuie să figureze în certificatul de garanție.
          • În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de a remedia defectele bunurilor prin repararea acestora, în cazul bunurilor pentru care un comerciant, altul decât Operatorul, al cărui sediu social sau loc de desfășurare a activității este în același loc cu Operatorul sau într-un loc mai apropiat de consumator, este desemnat în scopul reparațiilor în garanție, consumatorul își exercită dreptul la reparații în garanție la respectivul comerciant.
          • Reclamația privind bunurile, inclusiv eliminarea defectelor bunurilor în cauză, trebuie să fie tratată fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care Operatorul și Consumatorul convin asupra unei perioade mai lungi de timp. După expirarea acestei perioade, consumatorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi vorba de o încălcare materială a contractului.
          • Termenul de procesare a reclamației nu expiră dacă Operatorul nu a primit de la Consumator toate documentele necesare pentru procesarea reclamației, până când documentele nu sunt livrate.
          • Operatorul sau entitatea desemnată de operator invită consumatorul să ia în primire bunurile reparate după ce reclamația a fost procesată în mod corespunzător.
          • Dreptul de a exercita drepturile care decurg din defectele bunurilor se stinge în cazul asamblării neprofesionale sau al punerii în funcțiune neprofesionale a bunurilor, precum și în cazul manipulării neprofesionale, adică, în special, în cazul utilizării bunurilor în condiții care nu corespund parametrilor specificați în documentația pentru bunuri.
  • Soluționarea alternativă a litigiilor
          • Clientul - Consumator - are dreptul de a contacta Operatorul - Vânzător cu o cerere de despăgubire prin e-mail la adresa [email protected], dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul a tratat reclamația sa sau dacă consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile. If the Seller responds to this request in a negative manner or does not respond within 30 days of sending it, the Consumer has the right to submit a proposal for the initiation of alternative dispute resolution to an alternative dispute resolution entity (hereinafter referred to as ADR entity) pursuant to Act No. 391/2015 Coll., Act No. 391/2015 Coll., Act No. 391/2015 Coll.
          • De asemenea, consumatorul poate depune o reclamație prin intermediul platformei de soluționare alternativă a litigiilor RSO, care este disponibilă online la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
          • Soluționarea alternativă a litigiilor poate fi utilizată numai de către consumator - o persoană fizică care nu acționează în cadrul activității sale comerciale, al unui loc de muncă sau al unei profesii atunci când încheie și execută un contract de consum. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai în cazul unui litigiu între consumator și vânzător care rezultă dintr-un contract de consum sau are legătură cu acesta. Soluționarea alternativă a litigiilor se aplică numai în cazul contractelor la distanță. Soluționarea alternativă a litigiilor nu se aplică litigiilor în cazul în care valoarea litigiului nu depășește 20 EUR. Entitatea de soluționare alternativă a litigiilor poate solicita consumatorului să plătească o taxă pentru inițierea procedurii de soluționare alternativă a litigiilor până la maximum 5 EUR, inclusiv TVA.
  • Protecția datelor cu caracter personal
          • Atunci când prelucrează date cu caracter personal, Operatorul respectă Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare "GDPR") și Legea nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal și de modificare și completare a anumitor legi.
          • Informații detaliate privind modul în care colectăm, prelucrăm și protejăm datele cu caracter personal ale clienților noștri atunci când utilizează serviciile noastre sunt reglementate în Politica de confidențialitate.
  • Cookie-uri

 

Operatorul informează utilizatorul prin prezenta că prelucrează cookie-urile utilizatorului, inclusiv cookie-urile persistente, iar utilizatorul își dă acordul în acest sens.

Consimțământul în conformitate cu paragraful anterior este acordat pentru o perioadă de 1 an/an.

Operatorul prelucrează modulele cookie ale Utilizatorului pentru personalizarea conținutului și a reclamelor, pentru utilizarea funcțiilor social media și pentru analiza traficului. Operatorul împărtășește informații despre utilizarea E-shop-ului de către Utilizator cu partenerii săi de social media, publicitate și analiză.

  • Utilizarea
          • E-Shop-ului Operatorul acordă prin prezenta utilizatorului o licență neexclusivă de utilizare a E-Shop-ului în modul prevăzut de acești Termeni și Condiții
    .
          • Operatorul are dreptul de a modifica E-shop-ul, respectiv designul tehnic și/sau interfața de utilizator.
          • Operatorul are dreptul de a limita sau de a întrerupe funcționalitatea E-shop-ului sau accesul la acesta pentru perioada necesară pentru întreținerea sau repararea E-shop-ului
          • .
          • Utilizatorul este obligat să respecte legislația valabilă și eficientă a Republicii Slovace și a Comunității Europene atunci când utilizează E-shop-ul
          • .
          • Utilizatorul este obligat să despăgubească integral operatorul sau terții pentru orice prejudiciu cauzat de încălcarea de către utilizator a acestei obligații.
          • În caz de încălcare a acestor Termeni și Condiții sau a Contractului de achiziție sau a legislației valabile și eficiente, Operatorul are dreptul de a închide contul Utilizatorului
          • .
  • Declarații ale Operatorului
          • Operatorul declară că înregistrările de date din E-shop, ca sistem electronic, sunt fiabile și sunt efectuate în mod sistematic și sunt protejate împotriva modificărilor
    .
          • Din cauza unei erori tehnice în E-shop, este posibil ca prețul de achiziție al bunurilor să fie afișat care nu corespunde prețului obișnuit pentru astfel de bunuri pe piață; în acest caz, Operatorul nu va fi obligat să livreze bunurile la prețul de achiziție afișat, va contacta Utilizatorul și îl va informa pe acesta cu privire la prețul real de achiziție al bunurilor în cauză, iar Utilizatorul va avea dreptul de a decide dacă acceptă bunurile la prețul real de achiziție și, în caz contrar, Contractul de achiziție va fi anulat de la început
          • .
          • Utilizatorul recunoaște că fotografiile Bunurilor din E-shop pot fi ilustrate sau pot da o impresie distorsionată din cauza conversiei acestora pentru afișare în mijloacele tehnice ale utilizatorului, prin urmare, utilizatorul va citi întotdeauna descrierea completă a Bunurilor în cauză și va contacta Operatorul în cazul în care are îndoieli
          • .
          • Datele de contact ale Operatorului pentru comunicarea cu Utilizatorul sunt furnizate în interfața de utilizator a E-shop-ului, în secțiunea Contact
          • .
  • Dreptul de retragere din contractul de cumpărare
          • Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de achiziție fără a da niciun motiv, în conformitate cu § 7 și următoarele. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzările la distanță (denumită în continuare"Legea privind protecțiaconsumatorilor în vânzările la dist
Introduceți codul „BF35” în coșul de cumpărături și beneficiați de reducere la toate șervețelele și săculeți din ceară.