închide

Întrebări frecvente

Livrați și în alte țări, în afară de Slovacia?

Pot face o comandă pe firmă?

Am completat greșit datele comenzii. Ce trebuie să fac?

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit(ă) de achiziție?

Sunt distribuitor și aș dori să vând produsele voastre.

Cum pot plăti comanda mea?

Cât durează livrarea comenzii?

Cum pot urmări comanda mea?

Ce fac dacă nu am plătit comanda la timp sau doresc să o anulez?

Ce se întâmplă dacă am primit un produs deteriorat sau lipsește ceva din colet?

Cum funcționează returul produselor?

Cum pot modifica metoda de livrare sau de plată după plasarea comenzii?

Expediați comenzi și în weekend sau de sărbători?

Cum pot contacta serviciul clienți BajaBee?

1+1 GRATUIT la toate șervețelele cerate și săculeții cerați – doar până la epuizarea stocurilor! 🐝 Adăugați 2 produse în coș = cel mai ieftin GRATUIT. Adăugați 4 = 2 mai ieftine GRATUIT.