Da, livrăm și în Republica Cehă, Ungaria, România, Croația, Slovenia și Germania.
Pot face o comandă pe firmă?
Desigur, în pasul „Finalizare comandă” este suficient să completați datele companiei, iar factura va fi emisă pe firmă.
Am completat greșit datele comenzii. Ce trebuie să fac?
Se mai întâmplă – suntem oameni. Scrieți-ne un e-mail sau sunați-ne cât mai curând după plasarea comenzii și vom corecta datele înainte de expedierea coletului.
Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit(ă) de achiziție?
Dacă din orice motiv nu vă place produsul BajaBee sau coletul a sosit deteriorat, puteți returna ambalajul nedesfăcut în termen de 30 de zile. Înainte de returnare, vă rugăm să ne contactați. Din motive de igienă, produsele folosite nu pot fi returnate.
Sunt distribuitor și aș dori să vând produsele voastre.
Vă mulțumim pentru interes și așteptăm cu drag colaborarea! Scrieți-ne un e-mail la [email protected] cu o scurtă prezentare a magazinului sau a site-ului dvs., iar noi vă vom contacta cu oferta noastră de colaborare en-gros.
Cum pot plăti comanda mea?
Pe magazinul online BajaBee puteți plăti:
- online cu cardul,
- prin Apple Pay sau Google Pay,
- prin transfer bancar,
- sau ramburs la livrare.
Cât durează livrarea comenzii?
Comenzile sunt procesate, de obicei, în 1–2 zile lucrătoare. Livrarea în Slovacia durează, în general, 2–4 zile, iar în alte țări 3–7 zile, în funcție de destinație.
Cum pot urmări comanda mea?
După expedierea coletului, veți primi automat un e-mail cu confirmarea și numărul de urmărire. Dând clic pe link, puteți vedea starea actuală a livrării.
Ce fac dacă nu am plătit comanda la timp sau doresc să o anulez?
Dacă v-ați răzgândit sau plata nu a fost efectuată, scrieți-ne un e-mail. Dacă coletul nu a fost încă expediat, putem anula comanda fără probleme.
Ce se întâmplă dacă am primit un produs deteriorat sau lipsește ceva din colet?
Ne pare rău! Scrieți-ne la [email protected], atașați o fotografie a coletului și numărul comenzii. Vom rezolva situația cât mai rapid – vă trimitem un produs nou sau vă rambursăm banii.
Cum funcționează returul produselor?
Trebuie doar să ne scrieți un e-mail prin care solicitați returul, iar noi vă trimitem instrucțiunile simple. După primirea coletului, vă vom returna banii în contul bancar sau pe cardul folosit la plată.
Cum pot modifica metoda de livrare sau de plată după plasarea comenzii?
Dacă pachetul nu a fost încă pregătit, scrieți-ne cât mai repede – vom modifica metoda de livrare sau de plată conform dorinței dvs.
Expediați comenzi și în weekend sau de sărbători?
Nu, comenzile sunt procesate în timpul zilelor lucrătoare. Coletelor primite în weekend le este efectuată expedierea luni.
Cum pot contacta serviciul clienți BajaBee?
Ne puteți scrie la [email protected] sau pe rețelele noastre sociale. De obicei, răspundem în termen de 24 de ore în zilele lucrătoare.
1+1 GRATUIT la toate șervețelele cerate și săculeții cerați – doar până la epuizarea stocurilor! 🐝 Adăugați 2 produse în coș = cel mai ieftin GRATUIT. Adăugați 4 = 2 mai ieftine GRATUIT.